29 august 2015

29 august 2015. Selfie... de profil:

Personal, „extensiile” in baza carora am pretins (si m-am amagit constient!)
c-am trait bine... „virtual” – au substituit multe neajunsuri primare comune multora
dar am socotit ca abilitatea de-a randui cuvintele potrivite in logica prea evidenta a lucrurilor –
va folosi mai ales celor carora, de multe ori, fara sa-i numesc –
se vor regasi „provocati”, determinati si... mai ales inspirati
asupra a ceea ce fie nu vad, fie nu constata, fie nu-nteleg, fie uita, fie traiesc departe de ele...

Intre toate aceste coordonate, de „extensie” in „virtual”,
ma zbateam (extreaprofesional!) –
sa informez, sa promovez, sa publicitez, sa mediatizez o casa de cultura cu... atitudine (!);
pe de alta parte – sa am parere, sa fiu... CETATEAN RESPONSABIL –
in virtutea libertatii de expresie!

Soldata visului vertical (cand naiv cand abstract?!) –
a fost totusi o stare de veghe intre extreme, nu o stare de „transa”...
cum poate lasam dinadins uneori impresia unei... „lumi paralele”!

Adresele mele (virtuale!) la care m-ati frecventat... discret –  blog(uri), facebook, etc. –  
raman azi, acum, la acest apogeu, realizat fie si partial (fara pod si placa comemorativa) –
in „Progresia SIUGARIU”:
„a simpatizat dar n-a aderat” cf. cercetarilor MAE si Comunicatului.

Cum am scris si familiei Poetului,
socot acesta un moment de referinta
cu privire la poetul-erou, Sblt.(r.) Ion SOREANU-SIUGARIU
respectiv – ceea ce a fost INAINTE si ceea ce va fi DUPA... va fi altfel!

Cui am de multumit – voi multumi!
Cui am de cerut scuze – voi cere!
De la nimeni nu m-astept la nimic si-ar fi bine sa afle. Deocamdata... „aterizez”!
Cat de dezamagita sunt?! N-am un ordin de marime pt. asta... O singura persoana ar putea aprecia.


Recapitularea – aici (+ ce mai apare de interes major):
http://www.cotidianul.ro/mi-ar-placea-sa-cred-ca-eforturile-voastre-vor-reda-demnitatea-unchiului-meu-267164/
https://mizeriaistoriei.wordpress.com/2015/08/30/fabrica-de-legionari-4/
http://www.ziaristionline.ro/2015/09/01/negationistii-eroilor-romani-elie-wiesel-mae-mapn-un-fost-copil-de-trupa-martor-la-moartea-lui-ion-siugariu-interviu-cu-miron-iustin-de-cristian-negrea-si-video-de-angela-miclea/
http://www.gazetademaramures.ro/mae-s-a-trezit-in-cazul-ion-siugariu-degeaba-16875
http://www.ifz.ro/calin-matei-despre-cinstirea-eroului-ion-siugariu-nimic-nu-e-mai-umilitor-atunci-cand-tara-ta-si-ai-tai-nu-te-apreciaza/html
http://www.ziaristionline.ro/2015/09/15/exclusiv-saga-ion-siugariu-merge-mai-departe-acum-si-vintila-horia-este-criminal-de-razboi-conform-lui-alexandru-florian-de-la-elie-wiesel-corespondenta-deschisa-cu-mae-cnsas-si-mapn/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

APRECIEZ BUNA INTENȚIE!
NOTĂ: dacă nu aveți cont GOOGLE puteți lăsa un ”Comentariu” pentru oricare postare din Blog - alegând mai jos opțiunea ”Anonim” și declinându-vă identitatea sau aplicând e-mail-ul Dvs. imediat în continuarea mesajului creat... Cu încredere! S-AUZIM NUMAI DE BINE - CÂT MAI CURÂND! Cu prietenie A.M.