23 august 2010

18 - 22 august : am fost musafiri in MARTFU / UNGARIA - orasul infratit

: traseul si ceremoniile oficiale cu ocazia zilei de 20 august -
Ziua Ungariei, Ziua orasului MARTFU, Sarbatoarea „Primei pâini”.

Imnul Ungariei in Biserica Reformată:

Petreceri: 

„Kristal”-ul tineretului
si lectia de Salsa:


Invitati pe malul Tisei - pe una din multele proprietati private (de circa 1 arie),
dotata cu toate utilitatile specifice, nuferi, iesire la apa si gazde deosebit de generoase:

Pentru diversitatea ofertei si servicii de exceptie - pur si simplu publicitate:
„MARTFU TERMAL SPA” - www.martfu-turizmus.hu

Pâna sa comentez ce-am mai vazut si... „cat de bine am trait” in alta parte, conform recomandarilor (!) -
postez articolul scris in urma cu 4 ani, cu aceeasi ocazie:
Dar o concluzie necesara tot formulez: criza-i mondiala dar „crizati” n-am intalnit decât români.
Si rechizitele tot mai ieftine sunt decât la noi; si unele alimente. Si casele „elado”! Si multe altele...
Dar despre patriotism, consecventa si perseverenta va voi scrie din nou caci eu vreau „sa traim bine” si acasa! Poate depinde si de noi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

APRECIEZ BUNA INTENȚIE!
NOTĂ: dacă nu aveți cont GOOGLE puteți lăsa un ”Comentariu” pentru oricare postare din Blog - alegând mai jos opțiunea ”Anonim” și declinându-vă identitatea sau aplicând e-mail-ul Dvs. imediat în continuarea mesajului creat... Cu încredere! S-AUZIM NUMAI DE BINE - CÂT MAI CURÂND! Cu prietenie A.M.